Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

DOKUMENTACJA PORADNI

Poradnia prowadzi następującą dokumentację:

  1. karty indywidualne badanych dzieci i młodzieży,
  2. książkę zgłoszeń,
  3. elektroniczny system rejestracji przyjętych dzieci wraz z katalogiem alfabetycznym,
  4. rejestr wydanych opinii i orzeczeń,
  5. teczki zawierające materiały z przebiegu zajęć z grupą, stałych lub okazjonalnych,
  6. dzienniki indywidualnych zajęć pracowników pedagogicznych Poradni,
  7. protokoły z posiedzeń zespołów orzekających i rad pedagogicznych,
  8. książkę wyjść służbowych,
  9. inną dokumentację, zgodnie z odrębnymi przepisami.

Poradnia przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.


Informacja o lokalizacji rejestrów, ewidencji i archiwum:

Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tomaszowie Maz. ul. Majowa 1/13


Informacja o sposobie udostępniania informacji zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwum:

Informacje publiczne zawarte w rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępniane są w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 ze zmianami) (informacje zawierające chronione dane osobowe udostępniane są po uprzednim zanonimizowaniu).

W przypadku rejestrów i ewidencji zawierających dane osobowe gromadzone na podstawie dowolnie wyrażonej zgody osób, których dane dotyczą, nie na podstawie przepisu prawa, należy jako podstawę prawną podać art. 23 ust. 1 pkt 1 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) (dla danych wrażliwych odpowiednio art. 27 ust. 2pkt 1 ustawy).

Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Mazowieckim
odpowiada: Ewa Walaszczyk – Suska
data: 07-01-2019
wytworzył: Ewa Walaszczyk – Suska
data: 07-01-2019
data: 07-01-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 07-01-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 131